Wednesday, February 15, 2012

U'VE BEEN BARRARIZED!!!

U'VE BEEN BARRARIZED!!!
What's the meaning of U'VE BEEN BARRARIZED???!!!

Itu adalah trademark kepada restoran barra di Seksyen 7, Shah Alam..  Sesiapa yang LUCKY on that day, dapat la pegang sign U'VE BEEN BARRARIZED tu.. Dan yang penting & menjimatkan adalah bilamana.. Once u all dah pegang sign tu, segala bills korang, yakni segala makanan yang korang dah sental kasi habis licin tu, ditanggung beres oleh RESTORAN BARRA.. Ha, untung tak?? untung tak??

Dan bila cakap bab untung, adik aku la yang untung haritu.. Owh, memang sungguh bertuah.. 2tahun setengah aku kat Puncak Alam pun tak pernah lagi menjejakkan kaki kat restoran Barra ni.. Area Shah Alam je kot & yang paling menyedihkan aku pun tak tau restoran Barra ni area mana.. Yang aku tau Seksyen 7.. Tapi tak perasan la pulak.. Yang aku perasan, Tutti Fruitti, Subway, Jakel, Kedai-kedai fotostat, Nasi Kandar tu.. Macam mana plak tak perasan Restoran Barra ni.. :(

Adik aku & kawan-kawan dia students UiTM Penang datang Shah Alam untuk company visit dorang & kebetulan je singgah makan kt Barra ni..  Ada di antara dorang yang memang tak pernah sampai Shah Alam tu(termasuklah adik aku!), terpinga-pinga la bila ada orang datang suruh pegang sign U'VE BEEN BARRARIZE..



Ok, then, klik-klik(menunjukkan gambar telah di ambil di meja mereka oleh seseorang) Lepas tu, orang tu kutip semua bills, dan bleh suruh tambah nak makan apa lagi.. Tandori la, air la.. Dorang macam tak percaya yang semuanya free.. Kena BAM BAM BOOMM ke hape ni.. Haha.. Owh, tidakk aku sungguh jelezzz.. Selama aku hidup sebagai student tak pernah pun makan free ok! semuanya berbayar.. :'(

Aku,si kakak yang memang dasar IRI HATI terus tanya adik aku!! Biar betiiikkkk!! Haha.. Tapi adik aku ckp gila loaded student uitm makan kat situ.. nasi je dah rm5.. alamak #$%^&*
Gila, dah murah la tu weh!! kalau rm6,7 baru mahal kt sini.. Owh kesian adik aku..  Begitu berharga nilai matawang di matanya..
 
Harap maaf, adik aku dah biasa makan kat area penang, yang padanya jauh lagi murah makanan-makanan mereka, bila kena bayar nasi sepinggan rm5, dia agak jakun & heart attack sekejap.. Maafkan dia.. (tapi memang betul, makanan di Penang memang sedap belaka & murah! Syurga makanan adalah Penang! I loiikee..)

Ha, aku rasa dah terlalu panjang post aku untuk entry ni.. Sampai kat sini je la, aku mencecey.. Banyak lagi kerja rumah yang belum aku settle kan.. :)

Till then! Miss you guys..

 
 

No comments: